lauantai 2. huhtikuuta 2011

Näenkö unta, vai voiko olla totta?

Oltiin tänään siis Jasun kanssa uimassa, Roza oli kotona avokin kanssa ja hyvin heillä kuulema meni. Uinnissa kuitenkin olin ihan äimän käkenä, Jasu meni muutaman kerran ihan itse uimaan. Ja tosiaan, jos ei ihan itse mennyt niin riitti että huidoin altaaseen päin ja ölisin jotain "mene mene, hae lelu" tapaista ja johan poitsu meni. Siis aivan uskomatonta mitä edistystä??

Tänään leikittiin Jasun kanssa myös sitruunapannalla, jottei toinen opettaisi Rozaakin haukkumaan. Riitti että pari kertaa suutahdin jotta "hiljaa!" ja johan oli hiljaa, myöhemmin riitti että vain komensin "hiljaa" eikä pannankaan tarvinnut olla kaulassa kun toinen jo totteli. Ah, mikä ihana hiljaisuus koirauimallallakin oli, normaalisti kun Jasu paukuttaa päätään kun mä poistun puolen metrin päähän, eikä toinen voi seurata perässä.

Uinnin jälkeen Jasu olikin niin naatti jo että pisas ja väänsi kakit ja hyppäs avoimena olleeseen konttiin (omalle paikalleen meidän farkussa) ja jäi siihen istumaan ja tuijottamaan kun kasvattaja kakatti pyrrinsä. Siis mä olin ihan äimän käkenä, uskomattoman kiltti sheltti mulla tänään.. Tai sitten se oli vain väsynyt :D

No, ensi kertaan taasen sitten :) Tänään muuten ollut yli 35 kävijää blogissa, wau :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti